Розрахунок готівкою, грн.
Безготівковий розрахунок, грн.
Замовити дзвінок
Вул. Мельникова, 6, Пн-Пт 9:00-18:00

Гарантія

 

На придбані в нашому магазині товари надається гарантія 12 міс.

 

 

Перевірка комплектності і відсутності дефектів у виробі здійснюється при передачі товара покупцеві. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

 

  • модель
  • серійний номер
  • гарантійний термін
  • дата продажу товара

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

 

Для обміну товару, будь ласка, надайте нам:

 

  • товар з повною комплектацією
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки.

 

Для повернення товару необхідно, щоб:

 

  • товар не був у вживанні і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
  • товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • були збережені всі ярлики і заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

 

Обмін і повернення, а також ремонт проводяться за адресою: м. Київ, вул. Мельникова, 6.


 

 

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

 

 

  • порушені гарантійні пломби
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця, або третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

 

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації