Розрахунок готівкою, грн.
Безготівковий розрахунок, грн.
Замовити дзвінок
Київ, Юрія Іллєнка, 6, Пн-Пт 9:00-17:00

Система «клієнт-касир» від Сommax

2014-05-21 19:19:48

При організації системи безпеки об'єкта одним з основних умов є якісний гучний зв'язок, від якого безпосередньо залежить як організація повсякденної роботи, так і порядок дій при виникненні різних надзвичайних ситуацій. Тому переговорні пристрої були і залишаються затребуваними і популярними. Зокрема, в якості додаткового засобу безпеки на касах у різних установах часто встановлюють пристрої гучномовного зв'язку, наприклад, системи «клієнт- касир». Сфера їх застосування дуже широка: пункти обміну валют, каси бензозаправок, банки, кіоски, вокзали, кінотеатри, торгові центри.

Система «клієнт-касир» має ряд своїх переваг:

  • Підвищується безпека персоналу.
  • Процеси продажу прискорюються, зростає швидкість обслуговування та розрахунку покупців.
  • Підвищується комфорт і зручність комунікації між оператором та клієнтом, немає необхідності голосно говорити.
  • Як наслідок, зростає імідж фірми.

Система «клієнт-касир»


Компанія Commax пропонує комплект для гучного зв'язку типу «клієнт-касир» HF-8CM/HF-4D. Цей пристрій дуплексного типу, тобто забезпечує двосторонню комунікацію в режимі реального часу. У комплект пристрою входять: блок касира, панель абонента з накладним кріпленням, набір кріплень, кабель, виносний мікрофон. Додатково необхідно придбати блок живлення (у комплект не входить), наприклад, Commax RF-2A.

Блок для касира може бути віддалений від абонентської панелі на максимальну відстань 80м, що дозволить встановити його в будь-якому зручному місці. Виносний мікрофон дозволяє оператору оптимізувати робочий процес, не відволікаючись, наприклад, від екрану монітора.

Пристрій легко монтується як на стіну, так і на стіл. Комплект виконаний у нейтральному сірому кольорі і має строгий дизайн.